تعمیر یخ ساز صنعتی

تعمیر یخ ساز صنعتی

تعمیر یخ ساز صنعتی

هیچ میدونید یخ سازهای صنعتی چه یخچالهایی هستند؟ تعمیر یخ ساز صنعتی به چه شکل؟ آیا میدانید برای این نوع تعمیرات یخچالها و یخ سازها باید به کجا مراجعه کنید؟ تعمیرات این یخسازها در کجا دقیقا انجام میشود؟ آیا اصلا این گونه یخ سازها قابل تعمیر هستند؟دوست دارید تعمیرات تخصصی یخ سازها رو تجربه کنید؟ با ما در این مقاله آموزشی همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

یخ ساز صنعتی را بیشتر بشناسیم

به طور کلی “یخ ساز صنعتی” نوعی یخ ساز است که طبق مکانیسم یخسازی، آبی که واردش میشود به انواع و مدل های یخ پودری ، یخ حبه ای، یخ خرد، یخ قالبی و یخ پولکی تبدیل میکند. درون این دستگاه یک محفظه ای طراحی شده که یخ ها در آن قرار میگیرد و نگهداری میشود البته در دستگاه های بزرگتر همچون یخ ساز های قالبی چنین محفظه ای وجود ندارد و دستگاه بدون محفظه ای که در آن طراحی شده باشد یخ تولید میکند. این دستگاه ها مدل ها و شکل های مختلفی دارند که بستگی به نوع آنها دارد و با توجه به یخ که قالبی باشد، خرد ، مکعبی یا حبه ای مدلهای متفاوتی از این یخسازها طراحی شده است و در بازار به فروش میرسد.

جهت مشاوره با کارشناسان تیم تکنیک سرد با شماره ۰۹۱۲۹۷۵۹۴۴۵ تماس بگیرید.

یخ ساز صنعتی انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع یخ تعیین شده و متفاوتند.

انواع یخ ساز صنعتی موجود در بازار :

  • یخ ساز قالبی
  • یخ ساز حبه ای

یخ ساز قالبی

“یخساز قالبی” این دستگاه بسیار بزرگ است وبا یک مکانیسم یخ سازی و تونل انجماد فرآیند یخسازی را انجام میدهد و یخ هایی به شکل مستطیل تولید میکند. امروزه از یخ ساز قالبی در صنایع و مشاغل مختلفی استفاده میشود مانند:

  • صنایع غذایی
  • صنایع پزشکی
  • صنایع دارویی و شیمیایی
  • صنایع نان و شیرینی
  • صنایع گوشت و ماهی
  • صنایع بسته بندی
  • صنایع صنایع بتن

و… استفاده میشود همچنین جهت جا به جایی مواد فاسد شدنی و مواد غذایی که زود خراب میشوند.

“یخسازهای قالبی” در رستوران ها قابلیت کاربردی آنچنانی ندارند اما کارخانه های بزرگ فعال در زمینه یخ سازی از این دستگاه استفاده میکنند و بسیار پر کاربرد است و یخ های قالبی را به رستوران ها و قصابی ها و همچنین کشتارگاه ‌ها و غیره ارائه میدهند. یکی از مزیت های بزرگ استفاده از یخ ساز قالبی این است که ‌این دستگاه اتوماتیک است و بدون استفاده از دست و کاملا بهداشتی یخ تولید میکند.که امروزه مسئله بهداشت امری بسیار بسیار جدی و مهم است در نتیجه استفاده از این یخسازها رشد چشمگیری داشته.

مشکلات شایع و زیادی که در تعمیر یخس ازهای صنعتی دیده میشود :

  • یخساز صنعتی یخ تولید نمیکند
  • یخساز صنعتی یکسره کار می کند
  • یخساز صنعتی منجمد شده است
  • یخساز صنعتی یخ نمی ریزد
  • و…

برای حل تمامی مشکلات یخسازتان میتوانید با ما تماس بگیرید و از تجربه کارشناسان ما در زمینه تعمیرات انواع یخچال های صنعتی، انواع یخ ساز های صنعتی و صنایع برودتی استفاده کنید .

تعمیر یخچال ها و یخ ساز های صنعتی در مرکز تهران

ما در این محلها آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستیم : یوسف آباد، میدان انقلاب، شیخ بهایی، شیراز، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد، گیشا، فاطمی، میدان ونک، امیر آباد، شهرک آزمایش، مطهری، میدان ولیعصر، عباس آباد، شهرک والفجر و… منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم .

یخ ساز حبه ای

“یخساز حبه ای” را میتوان به عنوان پرمصرف ترین دستگاه یخ ساز در تمام دنیا نام برد. این یخساز از همه انواع دیگر بیشترین استفاده را دارد و همانطور که از نامش پیداست یخ ها را به صورت حبه ای تولید میکند که اندازه این حبه ها متفاوت است و منبعی دارد که یخ ها در آن ذخیره میشوند.این دستگاه یخ های کاملا بهداشتی تولید میکند که برای نوشیدنیها و آب در رستورانها، هتلها، سوپرمارکت ها، آبمیوه فروشی ها و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت مشاوره با کارشناسان مجرب تیم تکنیک سرد با شماره ۰۹۱۲۹۷۵۹۴۴۵ تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای گرم شما عزیزان هستیم .

از نظر شما یخسازهای صنعتی نیاز به تعمیر دارند؟

در واقع هر وسیله و هر دستگاهی روزی به مشکل میخورد و دچار خرابی میشود که در این صورت باید آنها را تعمیر کنیم. این یخسازها هم مانند دیگر وسایل و تجهیزات برقی نیاز به تعمیر دارند. این یخ ساز ها هم ممکن مثل خیلی از وسایل دیگه ای که روزانه ما از آنها استفاده میکنیم به دلایل مختلفی خراب شوند یا دچار مشکلی شوند. اما نکته ای که بسیار اهمییت دارد اینجاست که یخ سازهایی که شرکت تکنیک سرد تولید میکند بسیار با کیفیت هستند و دارای ضمانت و گارانتی هستند و احتمال خراب شدن دستگاه به شدت پایین است اما اگر بعد از سالها استفاده این یخساز دچار مشکلی شود تیم حرفه ای و کارشناسان تکنیک سرد برای شما دستگاهتان را تعمیر میکنند و مثل روز اول به شما تحویل میدهند. پس دیگر نیازی نیست که نگران خراب شدن و یا تعمیر یخ ساز خود باشید. ما در کنار شما هستیم و تنها هدف ما رضایت مندی شما عزیزان است.

تعمیر یخچال ها و یخ ساز های صنعتی در شمال تهران

ما در این محل ها آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستیم : الهیه، فرمانیه، کامرانیه، نیاوران، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، اقدسیه، شمیرانات، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، زرگنده، پاسداران،  جردن، اندرزگو، بلوار کاوه، آجودانیه، میرداماد، پل رومی، شهرک غرب، فرشته، شریعتی، سعادت آباد، تجریش، آتی ساز و…منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.

تعمیر انواع یخ ساز های صنعتی

همانطورکه ذکر کردیم خرابی یخ سازها و تعمیر آنها ازجمله مشکلاتی است که میتواند برای صاحبین کسب و کار و صاحبین کارخانه ها خیلی نگران‌ کننده باشد. زیرا پیداکردن تعمیر کار یخچال و یخ ساز حرفه ‌ای و کار بلد اصلا و به هیچ عنوان کار ساده ای نیست و علاوه بر این موضوع هزینه تعمیرات این دستگاه ها ممکنه خیلی زیاد باشد و فشار مالی زیادی را تحمیل کند.از این رو به شما عزیزان میگوییم که اصلا جای هیچگونه نگرانی نیست ما اینجاییم تا نگرانی های شما را در زمینه تعمیر انواع یخ ساز های صنعتی برطرف کنیم.

تیم ما خدمات تعمیر یخچال و انواع یخ ساز های صنعتی را با برندهای مختلف را در سراسر تهران با منصفانه‌ ترین قیمت و بهترین کیفیت انجام می‌دهد. با ما دیگر لازم نیست که نگران این موضوعات باشید. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین تعمیرکار را برای شما عزیزان بفرستند و دستگاه خود را مثل روز اول تحویل بگیرید.

خدمات تعمیرات انواع یخساز های صنعتی با تیم تکنیک سرد

تعمیرگاه تکنیک سرد مجهز ترین مرکز تعمیر یخ ساز های صنعتی و” یخ ساز حبه ای”، تعمیر “یخساز قالبی” با بهترین تعمیر کارهای ایران در کمترین زمان ممکن تعمیرات را به صورت اعزام تعمیرکار یخچال و یخساز و سرویس کار در محل کار شما انجام میدهد. سرویس و تعمیر سردخانه زیر صفر و بالای صفر به صورت تخصصی با کادری دوره دیده با سابقه ای درخشان در صنعت برودتی کشور در خدمت شما عزیزان میباشد.

تعمیر یخ ساز صنعتی در شرق تهران ، تعمیر یخچال صنعتی در غرب تهران ، تعمیر یخ ساز صنعتی در شمال تهران ، تعمیر یخچال و یخ ساز صنعتی در جنوب تهران ، تعمیر یخ ساز صنعتی در مرکز تهران ، تعمیر یخ ساز صنعتی در تمامی نقاط تهران ، تعمیرات یخسازهای صنعتی در تهران، تعمیرات انواع یخساز صنعتی در تهران، توسط بهترین و خبره ترین تعمیر کاران آموزش دیده و متخصص در محل مورد نظر شما با تیم حرفه ای تکنیک سرد. فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

آیا به دنبال متخصص تعمیر کار یخساز های صنعتی میگردید؟ آیا به دنبال مناسب‌ ترین قیمت برای تعمیرات یخساز صنعتی هستید؟ پس به شما مژدگانی میدهیم زیرا تیم تکنیک سرد تمام مزایا و ویژگی های خوب برای انجام تعمیرات یخساز شما را دارد .

انواع یخ ساز های صنعتی

ویژگی ‌های خدمات تعمیرات یخساز صنعتی با تیم تکنیک سرد :

  1. خدمات رسانی سریع به مشتریان
  2. کیفیت تعمیرات تخصصی و حرفه ای
  3. تعمیرات با قیمت منصفانه، مقرون ‌به ‌صرفه و اقتصادی
  4. مشاوره رایگان توسط کارشناسان خبره، حرفه ای و کار بلد
  5. ضمانت خدمات تعمیرات پس از انجام
  6. خدمات تعمیرات فوری در سراسر تهران در کمترین زمان
  7. استفاده از قطعات یخچال و یخساز اورجینال و اصل
  8. نیروی تعمیرکار یخچال و یخساز ماهر، با تجربه و حرفه‌ای
  9. تعمیرات تمامی برندهای خارجی و ایرانی

تعمیر یخچال ها و یخ ساز های صنعتی در تهران

متخصصین، تکنسین ها و تعمیرکاران تیم تکنیک سرد میتوانند در هر نقطه ای از شهر تهران جهت برطرف کردن مشکل شما حضور داشته باشند و یخ ساز شما را تعمیر و یا در محل راه اندازی و نصب کنند. از این بابت دیگر خیالتان راحت باشد.

تعمیر یخچال ها و یخساز های صنعتی در جنوب تهران

ما در این محل ها آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستیم : امازاده حسن ، منیریه، حافظ، یافت آباد، عبدل آباد، باقرشهر، جوادیه، شهرری، شاد آباد، شاه پور، خانی آباد، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، ولیعصر، قزوین ، نازی آباد ، مهرآباد، ورامین و…منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.

از دیگر ویژگی ‌های خدمات تیم صنعتی و برودتی تکنیک سرد

یکی از مهمترین نکات در انتخاب خدمات “تعمیر یخ ساز های صنعتی”،توجه به ویژگیهای خدمات است. تعمیر خرابی یخسازها خودش به ‌تنهایی دردسر زیادی دارد. پس باید شرکت و تعمیر کاران و متخصصان حرفه ای پیدا کنید که خیالتان از خدمات تعمیرات راحت باشد و نگرانی در این زمینه نداشته باشید. ما به شما این تضمین را میدهیم که بهترین تعمیرکاران موجود در شهر و حتی کشور را برای شما بفرستیم و تمام مشکلات شما را برطرف سازیم و یخساز را مانند روز اول سالم به شما تحویل دهیم.

با توجه به نقش “یخ سازهای صنعتی” در تولید یخ در کشورمان و مصرف زیاد مردم از یخ، لازم است سریعا نسبت به تعمیر خرابی یخ سازهای صنعتی خودتان اقدام کنید. به همین دلیل، ما در کوتاه ‌ترین زمان ممکن تعمیر کاران خود را به محل شما جهت انجام تعمیرات اعزام میکنیم. و به شما این تضمین را میدهیم که بهترین کیفیت خدمات را از ما تحویل میگیرید.

خرید انواع یخ ساز صنعتی با تیم تکنیک سرد

جهت سفارش خرید انواع یخ ساز های صنعتی ، خرید یخسازهای حبه ای، خرید یخسازهای قالبی، خرید انواع تاپینگ های بستنی، خرید یخچال های قنادی، خرید فریزرهای میزی و یخچال های میزی، خرید فریزرهای شوک فریز ، خرید یخچال های ایستاده ،خرید یخچال سوسیس و کالباس، انواع تعمیرات یخچال، تعمیر انواع یخ ساز صنعتی، تعمیر یخسازهای حبه ای، تعمیر یخسازهای قالبی، تعمیر یخچال سوسیس کالباس ، تعمیر انواع یخچال های فریزر، تعمیر یخچال پرده هوا، تعمیر یخچال کبابی، تعمیر یخچال شو کیک ، تعمیر یخچال فریزر ایستاده، تعمیر یخچال فریزر بستنی، تعمیر یخچال تاپینگ بستنی، تعمیر یخچال تاپینگ پیتزا، تعمیر یخچال و یخساز صنعتی همین حالا با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید. با تیم تکنیک سرد بهترین خدمات را تجربه کنید.

مزایای خرید و استفاده از خدمات صنایع برودتی تکنیک سرد ایران :

  • مشاوره رایگان با بهترین کارشناسان
  • ضمانت اصل بودن محصول و کالا
  • ضمانت تعمیرات عالی و با کیفیت
  • بالاترین کیفیت و خدمات
  • خدمات پس از فروش
  • خدمات پس از تعمیرات
  • قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته همراه با مشاوران حرفه ای

تعمیر یخ ساز های صنعتی در محل مورد نظر شما

یخسازهای صنعتی و یخچال های صنعتی اصولا دارای ابعاد بزرگ و سنگینی هستند. به همین دلیل بهتر است در هنگام خرابی آنها را در محل تعمیر کنید. از این رو تعمیرکاران تیم تکنیک سرد میتوانند به محل مورد نظر شما بیایند. تعمیرکاران “یخ ساز های صنعتی” باید دوره های خاصی را گذرانده باشد تا با قطعات و ساخت آن به خوبی آشنا شود. از آنجایی که این تعمیرکاران با ساخت دستگاه آشنا هستند، می توانند دستگاه را عیب یابی کرده و قطعه یا قطعات معیوب موجود در آن را شناسایی کنند و در همان محل شما مشکل را برطرف سازند.

تعمیر یخچال ها و یخ ساز های صنعتی در شرق تهران

ما در این محل ها آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستیم : نارمک، تلفن خانه، سید خندان، پیروزی، نبرد، نیروی هوایی، دماوند، افسریه، رسالت، آهنگ، حکیمیه، شکوفه، ارتش ، سرسبز، لویزان، جانبازان، ائمه اطهار، شیان ، تهرانپارس و… منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.

تعمیر یخچال ها و یخ ساز های صنعتی در غرب تهران

ما در این محلها آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستیم: ستارخان، بلوار فردوس، پونک، صادقیه، جنت آباد، ، ستاری، دریاچه چیتگر، شهرک اکباتان، کن، توحید، شهران،  شهرک راه آهن، سردار جنگل، مرزداران، شهر زیبا، آیت الله کاشانی، تهرانسر، خلیج فارس و… منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.

این اطمینان را به شما میدهیم که با انتخاب تیم ما برای انجام تعمیرات بهترین کیفیت خدمات را در کنار کمترین قیمت تجربه خواهید کرد. کارشناسان حرفه ای و کار بلد تیم تکنیک سرد آماده پاسخگویی و خدمات رسانی به شما مشتریان عزیزان و گرامی هستند . تلفن تماس ما ۰۹۱۲۹۷۵۹۴۴۵ میباشد. منتظر شنیدن صدای گرم شما عزیزان هستیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *