تعمیر یخچال پرده هوا

تعمیر یخچال پرده هوا

تعمیر یخچال پرده هوا

آیا میدانید یخچال های پرده هوا چه یخچال هایی هستند؟ تعمیر یخچال پرده هوا به چه شکل است؟ آیا میدانید برای این نوع تعمیرات یخچال ها باید به کجا مراجعه کنید؟ تعمیرات این یخچال ها در کجا دقیقا انجام میشود؟ آیا اصلا این گونه یخچال ها قابل تعمیر هستند یا خیر؟ با ما در این مقاله آموزشی همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

توضیحاتی کلی راجع به یخچال های پرده هوا

به طور کلی” یخچال های پرده هوا “یا بهتر است بگوییم یخچال های فروشگاهی یکی از مهمترین و واجب ترین تجهیزاتی است که شما در هنگام مغازه زدن یا تاسیس یک فروشگاه مواد غذایی و افتتاح هایپر مارکت، باید اول از همه این دستگاه را خریداری کنید. یکی از انواع یخچال های فروشگاهی گه بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است همین  یخچال پرده هوا است که میخواهیم در این مقاله درمورد آن توضیح دهیم و در راستای تعمیر این یخچال شما را راهنمایی کنیم.

همه میدانیم که یخچال های پرده هوا به ۲نوع تقسیم بندی میشوند:

  1. یخچال های پرده هوا با موتور خانه مرکزی

  2. یخچال های پرده هوا با موتور سر خود

لازم به ذکر است که بگوییم قبل از اینکه به فکر تعمیر یخچال پرده هوا باشید به این فکر کنید که بهترین یخچال را از کجا میتوانید تهیه کنید و اینکه چه یخچالی میتواند آن بهترین باشد و نیازهای شما را برآورده کند از این رو خرید یخچال با کیفیت یکی از مهمترین خرید های شما برای فروشگاه و مغازه تان است. چرا که اگر در خرید خود دقت نکنید، باعث میشوید انرژی زیادی هدر برود، هزینه زیادی کنید و در واقع وقتتان نیز از بین برود.

جهت مشاوره با  کارشناسان مجرب تیم تکنیک سرد با شماره ۰۹۱۲۹۷۵۹۴۴۵ تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای گرم شما عزیزان هستیم .

برای نگهداری انواع مواد غذایی،”یخچال های پرده هوا ” بیشترین و بالاترین قدرت را دارند. این یخچال ها در نگهداری مواد غذایی به دلیل تجهیزات با کیفیت و بهینه ای که دارند عالی عمل می کنند و همچنین این یخچال ها با قابلیت فرمی و ظاهری که دارند باعث میشوند در معرض دید عموم قرار بگیرند. از این دسته یخچال ها بیشتر در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای استفاده میکنند.

به نظر شما یخچالهای پرده هوا نیاز به تعمیر دارند؟

بله این یخچال ها هم مانند دیگر وسایل و تجهیزات برقی نیاز به تعمیر دارند. این یخچال ها هم ممکن مثل خیلی از وسایل دیگه ای که روزانه ما از آنها استفاده میکنیم به دلایل مختلفی خراب شوند یا دچار مشکلی شوند. ولی نکته ای که اهمییت دارد اینجاست که یخچال هایی که شرکت تکنیک سرد تولید می کند بسیار با کیفیت هستند و دارای ضمانت و گارانتی هستند و احتمال خراب شدن دستگاه در آنها به شدت پایین است اما اگر بعد از سالها استفاده این یخچال دچار مشکلی شود تیم حرفه ای و کارشناسان ما برای شما دستگاهتان را تعمیر می کنند و مثل روز اول به شما تحویل میدهند. پس دیگر نیازی نیست که نگران خراب شدن و یا تعمیر یخچال خود باشید. ما در کنار شما هستیم و تنها هدف ما رضایت مندی شما عزیزان است .همراه با ما باشید.

در این روزها در صنعتهای مختلف رشد زیادی میبینیم و در صنعت برودت نیز این رشد چشمگیر شده است و مردم به جای یخچال های ویترینی و صنعتی و فریزرهای ایستاده از یخچال های پرده هوا استفاده میکنند. “یخچال های پرده هوا” در فروش، فروشگاه ها و مغازه ها و هایپر مارکت ها نقش به سزایی را ایفا می کنند و بسیار اهمیت دارند. یخچال های فروشگاهی این روزها از سیستم های پرده هوا برای نگهداری محصولات استفاده می کنند و مشتری با دیدن محصول و لمس کردن آن خیلی بهتر قدرت انتخاب دارد و هر آنچه که نیاز داشته باشد را بدون پرسیدن از صاحب مغازه انتخاب میکند و برمیدارد که این امر بسیار جذاب و مفید است هم برای صاحب کسب و کار هم برای مشتری.

خرید انواع یخچالهای پرده هوا

از جمله مزیت های یخچالهای پرده هوا

“یخچال های پرده هوا “به صورت سیر کوله کردن هوا بین محصولات میتوانند محصولات را خیلی بهتر و خنک تر به دست مشتری برسانند و یخچال های پرده هوا توسط موتور خانه مرکزی تولید سرما را انجام میدهند موتور یخچالهای فروشگاهی در قسمت موتور خانه نصب میشود و در نتیجه در محیط صدایی تولید نمیکنند و گرمای حاصل را به محیط فروشگاه اتقال نمیدهند و باعث میشود تهویه مطبوع فروشگاه ها و مغازه ها کمتر مصرف انرژی کنند و محیط فروشگاه هوای بهتری داشته باشد قسمت جذاب و مهم این موضوع هنگام تعمیر این یخچالها است که موقع سرویس و تعمیر یخچال پرده هوا مزاحمتی برای مشتری ها ایجاد نمیکند و در فروش تاثیری نمی گذارد .

تعمیر انواع یخچالهای پرده هوا

همانطورکه در بالا ذکر کردیم خرابی یخچالها و تعمیر آنها ازجمله مشکلاتی است که میتواند برای صاحبین کسب و کار، صاحبین فروشگاه ها، مغازه ها و مارکت ها خیلی نگران‌ کننده باشد. چون پیداکردن تعمیرکار یخچال حرفه ‌ای و کار بلد اصلا و به هیچ عنوان کار ساده ای نیست و علاوه بر این موضوع هزینه تعمیرات یخچال ممکنه خیلی زیاد باشد و فشار مالی زیادی را به فروشنده تحمیل کند.

از این رو به شما عزیزان میگوییم که اصلا جای هیچگونه نگرانی نیست ما اینجاییم تا نگرانی های شما را در زمینه تعمیر انواع یخچالهای پرده هوا برطرف کنیم. ما خدمات تعمیر یخچال را با برندهای مختلف را در سراسر تهران با منصفانه‌ ترین قیمت و بهترین کیفیت انجام می‌ دهیم. با ما دیگر لازم نیست که نگران این موضوعات باشید. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین تعمیرکار را برای شما عزیزان بفرستند و یخچال خود را مثل روز اول تحویل بگیرید.

خدمات تعمیرات انواع یخچال ‌های پرده هوا با تیم تکنیک سرد

تعمیرگاه تکنیک سرد مجهز ترین مرکز تعمیر یخچال فروشگاهی و” تعمیر یخچال پرده هوا “، تعمیر یخچالهای ویترینی با بهترین تعمیرکارهای ایران در کمترین زمان ممکن تعمیرات رابه صورت اعزام تعمیرکار یخچال ویترینی و سرویس کار یخچال ویترینی در محل کار شما انجام میدهد. سرویس یخچال پرده هوا، سرویس و تعمیر سردخانه زیر صفر و بالای صفر به صورت تخصصی با کادری دوره دیده با سابقه ای درخشان در صنعت برودتی کشور در خدمت شما عزیزان میباشد.

آیا به دنبال متخصص تعمیر کار یخچال‌ میگردید؟ آیا به دنبال مناسب‌ ترین قیمت برای تعمیرات یخچال پرده هوا هستید؟ پس به شما مژدگانی میدهیم زیرا تیم تکنیک سرد تمام مزایا و ویژگی های خوب برای انجام تعمیرات یخچال شما را دارد .

ویژگی ‌های خدمات تعمیرات یخچال پرده هوا با تیم تکنیک سرد :

  1. مشاوره رایگان توسط کارشناسان خبره و حرفه ای و کار بلد
  2. خدمات رسانی سریع به مشتریان
  3. تعمیرات با قیمت منصفانه و مقرون ‌به ‌صرفه و اقتصادی
  4. ضمانت خدمات تعمیرات پس از انجام
  5. کیفیت تعمیرات تخصصی و حرفه ای
  6. خدمات تعمیرات یخچال فوری در سراسر تهران در کمترین زمان
  7. استفاده از قطعات یخچال اورجینال و اصل
  8. نیروی تعمیرکار یخچال ماهر، با تجربه و حرفه‌ای
  9. تعمیرات یخچال فریزر تمامی برندهای خارجی و ایرانی
یخچال های پرده هوا

یخچال های باز نسبت به یخچالهای بسته میزان فروش بالاتری را ایجاد میکنند زیرا علاوه بر زیبایی بیشتر در فروشگاه و مارکت ها که نظر مشتری و بیننده را جلب میکند باعث میشود مشتریان دید بهتری به محصولات داشته باشند و انتخاب بین محصولات برایشان راحت تر باشد و همچنین دسترسی آسان تری به محصولات داشته باشند در نتیجه این موضوع هم برای فروشنده موضوع بسیار خوب و با اهمیتی است هم برای خریداران و مشتریان. زیرا ممکن است مشتری محصول خاصی مد نظرش نباشد ولی با دیدن یه سری اجناس میل به خریدن آن پیدا کند آن هم این روز ها که جذابیت جلد و روکش محصولات بسیار اهمیت پیدا کرده و نظر همه را جلب میکند.

این موضوع بسیار بسیار مهم است که مشتریان هنگام تصمیمگیری درمورد خرید مواد غذایی، احساس ایستادگی در مقابل کابینت نکنند. برای مدیران فروشگاه نیز به معنای صرفه جویی در مصرف انرژی و وقت و حتی نیروی کار است ، زیرا کابینت های باز ساده انرژی بیشتری مصرف می کنند که ناشی از اختلاف دمای زیاد بین ناحیه نمایش محصول و هوای محیط خارج است .یخچال پرده هوا در مقابل یخچال و فریزر مانع از فرار هوای سرد محل نمایش محصول میشود و از ورود هوای گرم محیط محافظت نمیکند. با استفاده از این عملکرد آنها می توانند صرفه جویی در انرژی زیادی را مرتفع کرده و دمای سرد و ناخوشایند را که توسط خریداران در بخش های برودتی سوپر مارکت ها تجربه می شود، از بین ببرند.

از ویژگی های یخچال پرده هوا میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • زیبایی منحصر به فرد
  • حذف درب یخچال
  • نمای بیشتر محصولات
  • سرعت بخشیدن به انتخاب مشتری
  • سرعت بخشیدن به کار صاحبین کار و فروشندگان
  • انتقال مناسب سرما و خنک نگه داشتن محصولات
  • ظاهر متفاوت بخشیدن به دکور فروشگاه

بررسی مشخصات و ویژگی های یخچال های پرده هوا

“یخچال پرده هوا” دارای رنگ بندی متنوع و زیادی است و شما باید ببینید دکوراسیون فروشگاهتان و مغازه تان چه سبکی است و چه مدلی برای فضای خود می پسندید. یخچالهای پرده هوا، دارای فناوری ویژه ای به نام قابلیت نصب جدا کننده مشی هستند که دارای روکشی از جنس پی وی سی می باشند. این یخچال ها، ابعاد و اندازه های متفاوتی دارند و دارای سیستمی به نام نوفر است می باشد. این سیستم یخچال ها به گونه ای است که باعث میشود به وسیله المنتهایی، برفک های تولید شده آب شوند و یخچال ظاهر نامناسبی به خود نگیرد و به وسیله این قابلیت، برفک های یخچال به طور اتوماتیک از بین خواهند رفت و هوای خنک به طور یکسان و یکنواخت در یخچال به جریان میافتد و جذابیت این محصول را چند برابر میکند.

از دیگر ویژگی ‌های خدمات تیم صنعتی و برودتی تکنیک سرد

یکی از مهمترین نکات در انتخاب خدمات “تعمیر یخچال پرده هوا”، توجه به ویژگیهای خدمات است. تعمیر خرابی یخچال خودش به ‌تنهایی دردسر زیادی دارد. پس باید شرکت و تعمیرکاران و متخصصان حرفه ای پیدا کنید که خیالتان از خدمات تعمیرات راحت باشد و نگرانی در این زمینه نداشته باشید. ما به شما این تضمین را میدهیم که بهترین تعمیرکاران موجود در شهر و حتی کشور را برای شما بفرستیم و تمام مشکلات شما را برطرف سازیم و یخچال را مانند روز اول سالم به شما تحویل دهیم.

با توجه به نقش “یخچال فریزرها” در سالم و تازه نگه داشتن مواد غذایی لازم است سریعا نسبت به تعمیر خرابی یخچال خودتان اقدام کنید. به همین دلیل، ما در کوتاه ‌ترین زمان ممکن تعمیر کاران یخچال خود را به محل شما جهت انجام تعمیرات اعزام میکنیم. و به شما این تضمین را میدهیم که بهترین کیفیت خدمات را از ما تحویل میگیرید.

یخچال های پرده هوا

“یخچال های پرده هوا “محصولات غذایی یکی از دستگاه ها و تجهیزات لازم و اولیه در تمامی فروشگاه ها، مغازه ها، سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها و… میباشد که به نوعی انواع مواد غذایی، انواع پنیر، انواع لبنیات، انواع محصولات صبحانه، انواع ماست ها ، انواع نوشیدنی ها و…. را به فروش می رسانند. پس اگر شما فروشگاه، مغازه و یا هایپر مارکت دارید لازمه کارتان این است که از این یخچال های مخصوص استفاده کنید. جهت خرید یخچال مورد نظرتان میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا از مشاوره رایگان ما جهت خرید بهترین یخچال پرده هوا متناسب با کسب و کارتان استفاده کنید .

بیشتر بدانیم در مورد یخچال های ویترینی:”یخچال های ویترینی” یخچال هایی هستند که انواع مواد غذایی مانند لبنیات، انواع ماست، انواع محصولات صبحانه و… را در آن نگهداری می کنند و مزیتی که دارد این است که به راحتی محصولات را در معرض دید قرار میدهد و مشتری هر چیزی که لازم داشته باشد را سریع و راحت می بیند و انتخاب میکند .

به طور کلی “یخچال های پرده هوا” این دستگاه ها کیفیت بسیار خوبی دارند و بیشتر مناسب برای نگهداری مواد پروتئینی بسته بندی شده مانند پنیر پیتزا، ماهی بسته بندی، میگو بسته بندی، انواع دسرها، انواع دنت ها، انواع شیر کاکائو، گوشت بسته بندی، مرغ بسته بندی، انواع لبنیات، انواع محصولات صبحانه، انواع خامه ها، انواع ناگت، خمیر پیتزا، انواع برگرها، انواع کباب لقمه ها، انواع پنیرهای مختلف، انواع نوشیدنی ها و غیره استفاده می شود و بسیار کاربردی هستند. در نهایت یخچال پرده هوا یکی از یخچال‌های بسیار پرکاربرد در تجهیزات فروشگاهی و حتی مغازه های کوچک است و برای تجهیز کردن فروشگاه‌های پروتئینی و خرده فروشی ها بسیار کاربرد دارد.

خرید انواع یخچال با تیم تکنیک سرد

جهت سفارش خرید انواع یخچال های پرده هوا، خرید انواع یخسازهای صنعتی، خرید انواع تاپینگ های بستنی، خرید یخچال های قنادی، خرید فریزرهای میزی و یخچال های میزی، خرید فریزرهای شوک فریز ، خرید یخچال های ایستاده ،خرید یخچال سوسیس و کالباس، انواع تعمیرات یخچال، تعمیر یخچال سوسیس کالباس ، تعمیر انواع یخچال های فریزر، تعمیر یخچال پرده هوا، تعمیر یخچال کبابی، تعمیر یخچال شو کیک ، تعمیر یخچال فریزر ایستاده، تعمیر یخچال فریزر بستنی، تعمیر یخچال تاپینگ بستنی، تعمیر یخچال تاپینگ پیتزا، تعمیر یخچال و یخساز صنعتی همین حالا با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید. با تیم تکنیک سرد بهترین خدمات را تجربه کنید.

مزایای خرید و استفاده از خدمات صنایع برودتی تکنیک سرد ایران :

  • مشاوره رایگان با بهترین کارشناسان
  • ضمانت اصل بودن محصول و کالا
  • ضمانت تعمیرات عالی و با کیفیت
  • بالاترین کیفیت و خدمات
  • خدمات پس از فروش
  • خدمات پس از تعمیرات
  • قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته همراه با مشاوران حرفه ای

کارشناسان حرفه ای و کار بلد تیم تکنیک سرد آماده پاسخگویی و خدمات رسانی به شما مشتزیان عزیزان و گرامی هستند . تلفن تماس ما ۰۹۱۲۹۷۵۹۴۴۵ میباشد. منتظر شنیدن صدای گرم شما عزیزان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *